maandag, februari 11, 2008

Boertje!




Dit ben ik in mijn overall! Zaterdag en zondag heb ik met papa steentjes voor de tuin opgehaald; daar gaan we binnenkort paden mee maken en een zithoekje. Verder heb ik een heel leuk weekend gehad; we zijn naar Tim's verjaardag geweest en toen mocht ik bij Sam blijven slapen. Zondag hebben we Birgitta van het staion gehaald en is ze meegeweest naar Hoogeveen. 's Middags kwam een vroegere vriendin van mama en Birgitta, Nesrin, met haar babytje en Giulia, het halfzusje van het baby'tje. Ik vond het leuk om Giulia al mijn speelgoed te laten zien en we hebben in de tuin gespeeld. Hooi mocht loslopen in de tuin maar is ontsnapt, en toen gingen mama en Birgitta haar vangen. Daarna ging ik nog een keer mee steentjes halen maar viel in de auto in slaap.. vandaag mocht ik uitslapen van mama. Papa is ook ziek thuis, die heeft veel last van z'n astma. Maar dat gaat wel weer over zegt ie.